Libros con envío en 1 día en TODO Medellín  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada student writing: access, regulation, desire (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2001
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.2 x 16.2 x 1.7 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN
0415228018
ISBN13
9780415228015

student writing: access, regulation, desire (en Inglés)

Theresa M. Lillis (Autor) · Routledge · Tapa Dura

student writing: access, regulation, desire (en Inglés) - Lillis, Theresa M.

Libro Físico

$ 669.916

$ 1.015.024

Ahorras: $ 345.108

34% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 28 de Mayo y el Miércoles 05 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "student writing: access, regulation, desire (en Inglés)"

Student Writing presents an accessible and thought-provoking study of academic writing practices. Informed by 'composition' research from the US and 'academic literacies studies' from the UK, the book challenges current official discourse on writing as a 'skill'. Lillis argues for an approach which sees student writing as social practice.The book draws extensively on a three-year study with ten non-traditional students in higher education and their experience of academic writing. Using case study material - including literacy history interviews, extended discussions with students about their writing of discipline specific essays, and extracts from essays - Lillis identifies the following as three significant dimensions to academic writing: * Access to higher education and to its language and literacy representational resources * Regulation of meaning making in academic writing* Desire for participation in higher education and for choices over ways of meaning in academic writing.Student Writing: access, regulation, desire raises questions about why academics write as they do, who benefits from such writing, which meanings are valued and how, on what terms 'outsiders' get to be 'insiders' and at what costs.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes