HotDays, compra tus libros con 80% dcto y envío express  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Talking about Leaving Revisited: Persistence, Relocation, and Loss in Undergraduate Stem Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Contribuciones de
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
528
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.8 cm
Peso
0.76 kg.
ISBN13
9783030253066

Talking about Leaving Revisited: Persistence, Relocation, and Loss in Undergraduate Stem Education (en Inglés)

Elaine Seymour (Ilustrado por) · Anne-Barrie Hunter (Ilustrado por) · Heather Thiry (Contribuciones de) · Springer · Tapa Blanda

Talking about Leaving Revisited: Persistence, Relocation, and Loss in Undergraduate Stem Education (en Inglés) - Seymour, Elaine ; Hunter, Anne-Barrie ; Thiry, Heather

Libro Nuevo

$ 471.085

$ 942.169

Ahorras: $ 471.085

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 94 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Talking about Leaving Revisited: Persistence, Relocation, and Loss in Undergraduate Stem Education (en Inglés)"

​Talking about Leaving Revisited discusses findings from a five-year study that explores the extent, nature, and contributory causes of field-switching both from and among "STEM" majors, and what enables persistence to graduation. The book reflects on what has and has not changed since publication of Talking about Leaving: Why Undergraduates Leave the Sciences (Elaine Seymour & Nancy M. Hewitt, Westview Press, 1997). With the editors' guidance, the authors of each chapter collaborate to address key questions, drawing on findings from each related study source: national and institutional data, interviews with faculty and students, structured observations and student assessments of teaching methods in STEM gateway courses. Pitched to a wide audience, engaging in style, and richly illustrated in the interviewees' own words, this book affords the most comprehensive explanatory account to date of persistence, relocation and loss in undergraduate sciences.Comprehensively addresses the causes of loss from undergraduate STEM majors--an issue of ongoing national concern.Presents critical research relevant for nationwide STEM education reform efforts.Explores the reasons why talented undergraduates abandon STEM majors.Dispels popular causal myths about why students choose to leave STEM majors.This volume is based upon work supported by the Alfred P. Sloan Foundation Award No. 2012-6-05 and the National Science Foundation Award No. DUE 1224637.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes