Semana de 45% dcto EN TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Te Aotūroa Tātaki: Inclusive Early Childhood Education. (2Nd Ed. ) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
276
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781988542812
N° edición
2

Te Aotūroa Tātaki: Inclusive Early Childhood Education. (2Nd Ed. ) (en Inglés)

Libro Nuevo

$ 189.489

$ 344.526

Ahorras: $ 155.036

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Te Aotūroa Tātaki: Inclusive Early Childhood Education. (2Nd Ed. ) (en Inglés)"

Despite progressive law change and policy in support of inclusive education, questions remain about how, at the very practical level, early childhood education settings become places where everyone involved is able to say they feel they belong.  With Aotearoa New Zealand’s population now being characterised as superdiverse and calls for recognition and respect for a diversity of human rights being increasingly heard, educators are facing questions over how they might work in the interests of equity, social justice and inclusion ever more keenly.   When, how and why might teachers intervene to address issues of injustice and exclusion in the context of early childhood work? How might understandings of Tiriti-based practice, kaiako expertise, and bullying inform responses?  These are the kinds of questions explored in this book.Addressing how teachers and policy makers can work for inclusion with diverse children and families, this book focuses on the development of positive attitudes to difference, diversity, and inclusion in the early years. It suggests ways to identify, reduce, and eliminate barriers to learning and participation in early childhood communities. By engaging with issues of indigeneity, ethnicity, refugeeism, disability, giftedness, whānau relatedness, genders, religion, spirituality, and obesity, the book aims to provoke discussion and localised collective action in support and celebration of community, identity, and inclusive early childhood education. 

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes