30% dcto en LIBROS DE GRUPO PLANETA  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada teacher preparation as an inspirational practice: building capacities for responsiveness (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.4 x 15.2 x 1.5 cm
Peso
0.38 kg.
ISBN
0415519373
ISBN13
9780415519373

teacher preparation as an inspirational practice: building capacities for responsiveness (en Inglés)

Shelley C. Sherman (Autor) · Routledge · Tapa Dura

teacher preparation as an inspirational practice: building capacities for responsiveness (en Inglés) - Sherman, Shelley C.

Libro Físico

$ 489.529

$ 753.122

Ahorras: $ 263.593

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 27 de Junio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "teacher preparation as an inspirational practice: building capacities for responsiveness (en Inglés)"

Winner of the 2015 AERA Division K Award for Exemplary Research in Teaching and Teacher Education Amid the chorus of demands for change in teacher education, Teacher Preparation as an Inspirational Practice focuses on an equally important but seldom discussed question: What should stay constant? This book provides a compelling answer-nurturing the capacities of prospective teachers to be responsive to their future students, while also being responsive to teacher candidates themselves. This book draws from the literature base on teaching's moral dimensions to establish a framework for responsiveness in teacher education, describes obstacles to its actualization, and suggests approaches for nurturing responsive capacities in teacher candidates. Teacher educators will find personal relevance and resonance in the familiar, daily language of practice used in this book. Voices of teacher candidates, preservice teacher educators, and school administrators animate the conversation about responsiveness through reflections about personal experiences, aspirations, and challenges. Philosophy and practice are situated within the context of tensions between standardization and teachers' commitments to remain true to the unique needs of students and teacher candidates.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes