CYBERBOOKS con hasta 80% dcto  ¡VER MÁS!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching and Researching Language Learning Strategies: Self-Regulation in Context, Second Edition (Applied Linguistics in Action) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
370
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138856806
N° edición
1
Categorías

Teaching and Researching Language Learning Strategies: Self-Regulation in Context, Second Edition (Applied Linguistics in Action) (en Inglés)

Rebecca L. Oxford (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Teaching and Researching Language Learning Strategies: Self-Regulation in Context, Second Edition (Applied Linguistics in Action) (en Inglés) - Rebecca L. Oxford

5 estrellas - de un total de 5 estrellas 1 opiniones
Libro Físico

$ 237.286

$ 395.477

Ahorras: $ 158.191

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 10 de Mayo y el Martes 21 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching and Researching Language Learning Strategies: Self-Regulation in Context, Second Edition (Applied Linguistics in Action) (en Inglés)"

Now in its second edition, Teaching and Researching Language Learning Strategies: Self-Regulation in Context charts the field systematically and coherently for the benefit of language learning practitioners, students, and researchers. This volume carries on the author's tradition of linking theoretical insights with readability and practical utility and offers an enhanced Strategic Self-Regulation Model. It is enriched by many new features, such as the first-ever major content analysis of published learning strategy definitions, leading to a long-awaited, encompassing strategy definition that, to a significant degree, brings order out of chaos in the strategy field. Rebecca L. Oxford provides an intensive discussion of self-regulation, agency, and related factors as the "soul of learning strategies." She ushers the strategy field into the twenty-first century with the first in-depth treatment of strategies and complexity theory. A major section is devoted to applications of learning strategies in all language skill areas and in grammar and vocabulary. The last chapter presents innovations for strategy instruction, such as ways to deepen and differentiate strategy instruction to meet individual needs; a useful, scenario-based emotion regulation questionnaire; insights on new research methods; and results of two strategy instruction meta-analyses. This revised edition includes in-depth questions, tasks, and projects for readers in every chapter. This is the ideal textbook for upper-level undergraduate and graduate courses in TESOL, ELT, education, linguistics, and psychology.

Opiniones del libro

Eliana EsquibelMiércoles 18 de Marzo, 2020
Compra Verificada

" Llegó en excelente estado. "

00
Ver más opiniones de clientes
  • 100% (1)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes