Fin de semana de 50% dcto en TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching At-Risk Students to Read: The Camp Sharigan Method (Springerbriefs in Psychology) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
48
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783319506234
N° edición
1

Teaching At-Risk Students to Read: The Camp Sharigan Method (Springerbriefs in Psychology) (en Inglés)

Elaine Clanton Harpine (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Teaching At-Risk Students to Read: The Camp Sharigan Method (Springerbriefs in Psychology) (en Inglés) - Elaine Clanton Harpine

Libro Nuevo

$ 241.827

$ 483.655

Ahorras: $ 241.827

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 21 de Mayo y el Martes 04 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching At-Risk Students to Read: The Camp Sharigan Method (Springerbriefs in Psychology) (en Inglés)"

This Brief provides the theoretical foundation of the Camp Sharigan program, while discussing its practical applications and summarizing research studies. It addresses the question often raised in literature and in school-based settings:  What is the most effective way to teach children to read? Chapters explore a group-centered approach to correcting reading failure and offers research-based field studies to demonstrate the success of the Camp Sharigan method. The group-centered theory combines learning and counseling into the same program to strengthen education and mental health. In addition, creative-art therapy techniques are also explained and demonstrated. Featured topics in this Brief include: Vowel clustering and its use in improving phonemic awareness. Why group-centered prevention is better for teaching. The importance of cohesion and cohesive-learning in group-centered prevention. The use of individualized rotation to increase motivation and instruction in children who struggle to read. Teaching At-Risk Students to Read is as an essential resource for psychology and educational professionals as well as researchers and graduate students who are interested in improving teaching methods with at-risk students, reducing school dropout rates, increasing intrinsic motivation for struggling readers, changing to an effective method for teaching children to read, improving student engagement, and strengthening self-regulated learning. 

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes