Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching Chinese Literacy in the Early Years: Psychology, Pedagogy and Practice (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Autor
Idioma
Inglés
N° páginas
268
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415841290
N° edición
1

Teaching Chinese Literacy in the Early Years: Psychology, Pedagogy and Practice (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)

Hui Li (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Teaching Chinese Literacy in the Early Years: Psychology, Pedagogy and Practice (Routledge Research in Language Education) (en Inglés) - Hui Li

Libro Físico

$ 437.790

$ 729.650

Ahorras: $ 291.860

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching Chinese Literacy in the Early Years: Psychology, Pedagogy and Practice (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)"

The Chinese language is now used by a quarter of the world's population and is increasingly popular as a second language. Teaching Chinese Literacy in the Early Years comprehensively investigates the psychology, pedagogy and practice involved in teaching Chinese literacy to young children. This text not only explores the psycholinguistic and neuropsychological processing involved in learning Chinese literacy but also introduces useful teaching methods and effective practices relevant for teaching within early years and primary education.Key issues explored within this text include: The Psycholinguistics of Chinese Literacy Neuropsychological Understanding of Chinese Literacy The pedagogy of teaching Chinese as a first language The Pedagogy of Teaching Chinese as a second language Teaching Chinese literacy in early childhood settings Assessing Chinese Literacy Attainment in the Early Years With the addition of two reliable Chinese literacy scales, Teaching Chinese Literacy in the Early Years is an essential text for any student, lecturer or professional teacher who is interested in learning and teaching Chinese literacy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes