Semana de 45% dcto EN TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching Emergent Bilingual Students With dis (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780807768105

Teaching Emergent Bilingual Students With dis (en Inglés)

Patricia Martínez-Álvarez (Autor) · Alfredo J. Artiles (Ilustrado por) · Teachers College Press · Tapa Blanda

Teaching Emergent Bilingual Students With dis (en Inglés) - Martínez-Álvarez, Patricia ; Artiles, Alfredo J.

Libro Físico

$ 231.736

$ 421.338

Ahorras: $ 189.602

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 29 de Mayo y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching Emergent Bilingual Students With dis (en Inglés)"

Grounded in authentic teaching and learning experiences, this book shows elementary school educators how to create spaces that more respectfully and humanely address the needs of emergent bilinguals with disabilities. While the fields of bilingual education and disability studies have been traditionally kept separate, Martínez-Álvarez argues that many of the constructs researchers and educators employ in their respective fields can be combined to improve instruction. This book establishes a dialogue among important constructs such as issues of assimilation and ableism, and the expansion of identity, agency, and humanistic pedagogies. It then looks at how these constructs can be used to better understand children who have been assigned inflexible labels that do not cohesively represent their bilingual/bicultural identities and their varied ways of learning. The text explores the limitations of categorizing children into "boxes," particularly those of minoritized backgrounds, and focuses on actual practices that will engage and empower learners. Book Features: Combines the fields of bilingual education and disability studies so that bilingual students with disabilities can be understood and taught from a strengths-based perspective. Includes activity invitations to help teachers create high-quality learning spaces. Provides sample work from diverse elementary school-aged children, as well as children's responses to the learning activity. Proposes curriculum to expand what identity and agency look like in schools embracing more humanistic pedagogies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes