Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Achievement Gap in Reading: Complex Causes, Persistent Issues, Possible Solutions (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
254
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 1.8 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9781138018785

The Achievement Gap in Reading: Complex Causes, Persistent Issues, Possible Solutions (en Inglés)

Horowitz, Rosalind ; Samuels, S. Jay (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The Achievement Gap in Reading: Complex Causes, Persistent Issues, Possible Solutions (en Inglés) - Horowitz, Rosalind ; Samuels, S. Jay

Libro Físico

$ 698.611

$ 1.164.352

Ahorras: $ 465.741

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 20 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Achievement Gap in Reading: Complex Causes, Persistent Issues, Possible Solutions (en Inglés)"

In this volume prominent scholars, experts in their respective fields and highly skilled in the research they conduct, address educational and reading research from varied perspectives and address what it will take to close the achievement gap--with specific attention to reading. The achievement gap is redefined as a level at which all groups can compete economically in our society and have the literacy tools and habits needed for a good life. Bringing valuable theoretical frameworks and in-depth analytical approaches to interpretation of data, the contributors examine factors that contribute to student achievement inside the school but which are also heavily influenced by out-of-school factors--such as poverty and economics, ethnicity and culture, family and community stratifications, and approaches to measurement of achievement. These out-of-school factors present possibilities for new policies and practice. The overarching theme is that achievement gaps in reading are complex and that multiple perspectives are necessary to address the problem. The breadth and depth of perspectives and content in this volume and its conceptualization of the achievement gap are a significant contribution to the field.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes