CELEBREMOS EL DÍA MUNDIAL DEL LIBRO - Hasta 80% dcto  ¡VER MÁS!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada the harmonium handbook (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
159
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.8 cm
Peso
0.18 kg.
ISBN
1565891910
ISBN13
9781565891913

the harmonium handbook (en Inglés)

Satyaki Kraig Brockschmidt (Autor) · Crystal Clarity Publishers · Tapa Blanda

the harmonium handbook (en Inglés) - Brockschmidt, Satyaki Kraig

Libro Nuevo

$ 104.169

$ 173.615

Ahorras: $ 69.446

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 16 de Mayo y el Jueves 30 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "the harmonium handbook (en Inglés)"

The Harmonium Handbook provides detailed instruction in how to play, maintain, and repair this popular devotional instrument. It also reveals the colorful history of free-reed instruments such as the harmonium, which dates back to the time of Marco Polo. The story behind the modern version of the harmonium is a fascinating testimony to the love, skill, innovation, and intermingling of many of the world's great cultures.The Harmonium Handbook Reveals: The history of the Indian harmonium, from Ancient China to Europe and America.The essentials of owning and caring for Indian harmoniums, helping them give many years of service.How to play the harmonium in a variety of styles, from the simple to the complex, including single-note melody, melody with a drone, chords, and other more advanced methods (a complete appendix of chords and chord inversions is provided).How to explore the "inner realms" of the instrument and perform a variety of adjustments and corrections, including how to tune a harmonium's individual brass reeds.Satyaki Kraig Brockschmidt is a Microsoft design engineer. He offers precision, inspiration, and an occasional dose of wit in sharing both his musical and technical experience with this special instrument.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes