Compartir
The Scale-Up Effect in Early Childhood and Public Policy: Why Interventions Lose Impact at Scale and What we can do About it (en Inglés)
List, John A (Autor)
·
Routledge Chapman Hall
· Tapa Dura
The Scale-Up Effect in Early Childhood and Public Policy: Why Interventions Lose Impact at Scale and What we can do About it (en Inglés) - List, John A
$ 522.806
$ 829.850
Ahorras: $ 307.045
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 20 de Junio y el
Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Scale-Up Effect in Early Childhood and Public Policy: Why Interventions Lose Impact at Scale and What we can do About it (en Inglés)"
This critical volume combines theoretical and empirical work across disciplines to explore what threatens scalability-and what enables it-in the early childhood field. Authors and editors provide specific recommendations to help professionals refine and apply the science of scaling in their programs, research, and decision making. Written by leading experts in early childhood, economics, psychology, public health, philanthropy, and more, chapters and commentaries shine light on how to effectively use experimental insights for policy purposes. The result is a comprehensive and forward-thinking guide to the challenges and possibilities of effective scaling in early childhood and beyond. Essential reading for researchers, practitioners, funders, and policy makers alike, this book raises vital questions and provides a vision for the long-term journey to scalable evidence.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.