Fin de semana de 50% dcto en TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Shift to Student-Led: Reimagining Classroom Workflows With udl and Blended Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
270
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9781948334525

The Shift to Student-Led: Reimagining Classroom Workflows With udl and Blended Learning (en Inglés)

Catlin Tucker (Autor) · Katie Novak (Autor) · Impress, LP · Tapa Blanda

The Shift to Student-Led: Reimagining Classroom Workflows With udl and Blended Learning (en Inglés) - Tucker, Catlin ; Novak, Katie

Libro Nuevo

$ 96.204

$ 192.408

Ahorras: $ 96.204

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 21 de Mayo y el Martes 04 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Shift to Student-Led: Reimagining Classroom Workflows With udl and Blended Learning (en Inglés)"

Your Guide to Student-Led LearningCatlin Tucker and Katie Novak have worked with too many educators who are frustrated and disillusioned with the teaching profession. They know that teachers are drowning in work and unrealistic demands. Many are mentally and emotionally exhausted by the uncertainty and constant changecreated by the pandemic. In this follow-up to UDL and Blended Learning, the authors have set out to help teachers reimagine their approach to this work so that it is sustainable and rewarding.Each chapter in The Shift to Student-Led takes apart one traditional teacher-led work ow, examining the problems it presents teachers and students, what the research says versus what the reality in the classroom is, and how UDL and blended learning can free teachers from the "sage on the stage" role and place students at the center of their learning. These reimagined student-led workflows help students develop self-awareness, internal motivation, and self-regulation skills, which are critical to becoming expert learners. Intended for K-12 educators, instructional coaches, and school leaders who want to create academically robust, inclusive learning communities, this book is full of principles, strategies, and resources that can be put into practice right away and at any level.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes