Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transformative Teaching: A Collection of Stories of Engineering Faculty's Pedagogical Journeys (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
107
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.5 x 19.1 x 0.7 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9783031794056
N° edición
1

Transformative Teaching: A Collection of Stories of Engineering Faculty's Pedagogical Journeys (en Inglés)

Nadia Kellam (Autor) · Brooke Coley (Autor) · Audrey Boklage (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Transformative Teaching: A Collection of Stories of Engineering Faculty's Pedagogical Journeys (en Inglés) - Kellam, Nadia ; Coley, Brooke ; Boklage, Audrey

Libro Nuevo

$ 312.546

$ 520.911

Ahorras: $ 208.364

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 73 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transformative Teaching: A Collection of Stories of Engineering Faculty's Pedagogical Journeys (en Inglés)"

The journey to becoming an exemplary engineering educator is one that is rarely simple and straightforward. Simply being exposed to active learning strategies or innovative pedagogies rarely leads to a transformation of one's own teaching. In this book, we present a collection of stories from exemplary engineering educators that are told in their own voices. These stories are shared to enable readers to immerse themselves in first-person recollections of transformation, involving engineering educators who changed their teaching strategies from the ways that they were taught as engineering undergraduate students to ways that more effectively fostered a conducive learning atmosphere for all students. It is our hope that providing stories of successful engineering educators might stimulate thoughtful and productive self-reflection on ways that we can each change our own teaching. These stories are not simple, linear stories of transformation. Instead, they highlight the complexities and nuances inherent to transforming the way that engineering faculty teach. Through our strategy of narrative storytelling, we hope to inspire future and current engineering educators to embark on their own journeys of teaching transformations. We conclude the book with some lessons that we learned during our readings of these stories, and invite readers to extract lessons of their own.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes