Compartir
Transitioning to Concept-Based Curriculum and Instruction: How to Bring Content and Process Together (Concept-Based Curriculum and Instruction Series) (en Inglés)
H. Lynn Erickson
(Autor)
·
Lois A. Lanning
(Autor)
·
Corwin Publishers
· Tapa Blanda
Transitioning to Concept-Based Curriculum and Instruction: How to Bring Content and Process Together (Concept-Based Curriculum and Instruction Series) (en Inglés) - Erickson, H. Lynn ; Lanning, Lois A.
$ 147.634
$ 246.056
Ahorras: $ 98.422
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 20 de Junio y el
Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Transitioning to Concept-Based Curriculum and Instruction: How to Bring Content and Process Together (Concept-Based Curriculum and Instruction Series) (en Inglés)"
A cutting-edge model for 21st century curriculum and instruction Looking for that one transformative moment when a student's eyes light up, signaling he or she has finally grasped that big idea behind critical academic content? Concept-based curriculum and instruction is a way to make those moments many. H. Lynn Erickson and Lois Lanning offer new insight on: How to design and implement concept-based curriculum and instruction across all subjects and grade levels Why content and process are two equally important aspects of any effective concept-based curriculum How to ensure students develop the all-important skill of synergistic thinking
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.