Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Understanding Digital Technologies and Young Children: An International Perspective (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138804418
N° edición
1

Understanding Digital Technologies and Young Children: An International Perspective (en Inglés)

Susanne Garvis (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Understanding Digital Technologies and Young Children: An International Perspective (en Inglés) - Susanne Garvis

Libro Físico

$ 235.021

$ 391.702

Ahorras: $ 156.681

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Understanding Digital Technologies and Young Children: An International Perspective (en Inglés)"

Understanding Digital Technologies and Young Children explores the possibilities digital technology brings to enhance the learning and developmental needs of young children. Globally, the role of technology is an increasingly important part of everyday life. In many early childhood education frameworks and curricula around the world, there is an expectation that children are developing skills to become effective communicators and are using digital technology to investigate their ideas and represent their thinking. This means that educators throughout the world are expected to actively enhance children's learning in ways that provide learning experiences with technology that are balanced and purposeful to allow the transformation of traditional authentic learning experiences. Digital technologies can be used to explore, manipulate, discover, play and interact with real and imaginative worlds to allow active meaning making. With a wide range of expert contributors, this book provides a comprehensive examination of the current research on technology and young children and the importance of engagement for learning. This approach encourages the reader to rethink the possibilities and potential of digital technologies for learning in the early years, especially in the years before formal schooling when children might be attending early childhood settings. This will be a valuable reference for anyone looking for an international perspective on digital technology and young children, and is particularly aimed at current and future teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes