HotDays, compra tus libros con 80% dcto y envío express  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Understanding the World Language edTPA: Research‐Based Policy and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
230
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.2 cm
Peso
0.33 kg.
ISBN13
9781681235783

Understanding the World Language edTPA: Research‐Based Policy and Practice (en Inglés)

Pete Swanson (Autor) · Susan A. Hildebrandt (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Blanda

Understanding the World Language edTPA: Research‐Based Policy and Practice (en Inglés) - Hildebrandt, Susan A. ; Swanson, Pete

Libro Físico

$ 259.766

$ 519.532

Ahorras: $ 259.766

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Understanding the World Language edTPA: Research‐Based Policy and Practice (en Inglés)"

A volume in Contemporary Language Education In Understanding the World Language edTPA: Research‐Based Policy and Practice, two researchers in the forefront of world language edTPA discuss the new beginning teacher portfolio, including its required elements, federal and state policies concerning teacher evaluation, and research from their own programs. Higher education faculty members and language teacher preparation program coordinators who would like to better understand edTPA requirements and gain suggestions for necessary programmatic changes will find this book of interest. The book is composed of eight chapters. The authors begin by describing edTPA and how it became a national trend to assess beginning teacher ability. In Chapter 2, the authors present ideas about curricular changes that may need to occur in traditional world language teacher education programs, as well as suggestions to assist teacher candidates as they begin to develop their portfolios. Afterward, the authors discuss the context for learning (Chapter 3) and they begin with assessment, moving to planning, and then to instruction (Chapters 4, 5, 6). In each chapter, the authors discuss the work sample that teacher candidates must create, an analysis of a high‐scoring portfolio, and steps to stimulate teacher candidates' professional thinking. In Chapter 7, the authors present activities for the methods classroom. In the final chapter, the authors provide a critical analysis of edTPA, in general, and the world language edTPA, in particular. Understanding the World Language edTPA: Research‐Based Policy and Practice provides readers with a much‐needed guide to inducting teacher candidates into the new portfolio requirements, while helping higher education faculty make appropriate curricular changes to accommodate edTPA.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes