30% dcto en LIBROS DE GRUPO PLANETA  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada What do new Teachers Need to Know? (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032250489
N° edición
1

What do new Teachers Need to Know? (en Inglés)

Peter Foster (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

What do new Teachers Need to Know? (en Inglés) - Peter Foster

Libro Nuevo

$ 100.673

$ 154.881

Ahorras: $ 54.209

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "What do new Teachers Need to Know? (en Inglés)"

What knowledge will make you most effective as a teacher? New teachers are often bombarded with information about the concepts they should understand and the topics they should master. This indispensable book will help you navigate the research on curriculum, cognitive science, student data and more, providing clarity and key takeaways for those looking to grow their teaching expertise.What Do New Teachers Need to Know? explores the fundamentals of teacher expertise and draws upon contemporary research to offer the knowledge that will be most useful, the methods to retain that knowledge, and the ways expert teachers use it to solve problems. Written by an educator with extensive experience and understanding, each chapter answers a key question about teacher knowledge, including: - Does anyone agree on what makes great teaching? - How should I use evidence in my planning? - Why isn't subject knowledge enough? - What should I know about my students? - How do experts make and break habits? - How can teachers think creatively whilst automating good habits? - What do we need to know about the curriculum?- How should Cognitive Load Theory affect our pedagogical decisions?Packed with case studies and interviews with new and training teachers alongside key takeaways for the classroom, this book is essential reading for early career teachers, those undertaking initial teacher training and current teachers looking to develop their expertise.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes