Compartir
Language Learning in Children who are Deaf and Hard of Hearing: Theory to Classroom Practice (Prof Perspectives on Deafness Series) (en Inglés)
Susan R. Easterbrooks (Autor)
·
Oup Usa
· Tapa Blanda
Language Learning in Children who are Deaf and Hard of Hearing: Theory to Classroom Practice (Prof Perspectives on Deafness Series) (en Inglés) - Susan R. Easterbrooks
$ 387.555
$ 596.239
Ahorras: $ 208.684
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 03 de Julio y el
Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Language Learning in Children who are Deaf and Hard of Hearing: Theory to Classroom Practice (Prof Perspectives on Deafness Series) (en Inglés)"
This volume is the long-awaited revision of the only textbook on primary language instruction written with classroom teachers of deaf and hard-of-hearing children (TODs) in mind. It builds on the work of the previous edition, describing the experiences of four real TODs and demonstrates practical application of the concepts discussed. Up-to-date chapters on theory of language learning, assessment, and evidence-based practice supplement specific examples of real cases in the field. Avoiding promotion of one teaching philosophy over another, this volume demonstrates the commonalities across classroom language instruction approaches for DHH children and helps guide teachers to enhance learning outcomes.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.