HotDays, compra tus libros con 80% dcto y envío express  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Combating the Achievement Gap: Ending Failure as a Default in Schools (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
178
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.0 x 1.5 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9781475826517

Combating the Achievement Gap: Ending Failure as a Default in Schools (en Inglés)

Teresa Hill (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

Combating the Achievement Gap: Ending Failure as a Default in Schools (en Inglés) - Hill, Teresa

Libro Nuevo

$ 178.551

$ 357.101

Ahorras: $ 178.551

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 06 de Agosto y el Martes 20 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Combating the Achievement Gap: Ending Failure as a Default in Schools (en Inglés)"

Despite 30 years of school reform, the achievement gap between African American students, Latino students, students in poverty and white middle class students persists. Too often, well-meaning teachers, leaders and policymakers inadvertently contribute to the perpetuation of the achievement gap through daily practices. Teresa D. Hill, a practitioner with experience as a teacher and leader in diverse schools, examines the structures, messages, attitudes and beliefs in schools that perpetuate the idea that failure is a default for African American, Latino, and low-income students. She then discusses the practical actions that educators and leaders can take to end failure as a default in their schools. Combatting the Achievement Gap empowers educators and leaders to make meaningful change in the educational outcomes of African American, Latino, and low-income children by addressing structures, messages, attitudes and beliefs that are within educators' sphere of influence. It will be of interest to school and district leaders, teachers, and policymakers seeking to address the achievement gap as well as teacher educators and researchers with an interest in education and social justice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes