OFERTA FLASH - 48 Horas con hasta 60% dcto  VER MÁS

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Creating Gender-Fair Schools and Classrooms: Engendering Social Justice 5-13 [With CDROM] (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
29.2 x 21.2 x 1.0 cm
Peso
0.49 kg.
ISBN
1412923573
ISBN13
9781412923576

Creating Gender-Fair Schools and Classrooms: Engendering Social Justice 5-13 [With CDROM] (en Inglés)

Tina Rae (Autor) · Lynn Raphael Reed (Autor) · Sage Publications Ltd · Tapa Blanda

Creating Gender-Fair Schools and Classrooms: Engendering Social Justice 5-13 [With CDROM] (en Inglés) - Raphael Reed, Lynn ; Rae, Tina

Libro Nuevo

$ 229.402

$ 352.927

Ahorras: $ 123.524

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Creating Gender-Fair Schools and Classrooms: Engendering Social Justice 5-13 [With CDROM] (en Inglés)"

For many teachers, gender issues related to role models, image and expectations have an effect upon the behaviour and achievement of both boys and girls, often to their disadvantage. This innovative and practical resource, for teachers of students aged 5-13 provides: o a programme to promote gender equality and inclusivity in schools and colleges o a rationale for the programme based on social justice o a practical set of classroom activities to implement the programme The book combines the talents and commitment of two leading authors to provide an ′action inquiry′ methodology - engaging students and staff in the processes of investigating what is currently happening, and planning, implementing and reviewing improvements. This contributes to the development of the school as a self-evaluating organisation, which listens to the voice of the child. The programme supports teachers and other school staff in developing as reflective practitioners, and children and young people in developing as reflective learners. It can also be used to engage schools and colleges in joining the UNICEF ′Rights Respecting′ programme which is demonstrating positive results.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes