Este fin de semana TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS CON 50% DCTO  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Districts That Succeed: Breaking the Correlation Between Race, Poverty, and Achievement (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.4 x 15.2 x 1.2 cm
Peso
0.26 kg.
ISBN13
9781682536261

Districts That Succeed: Breaking the Correlation Between Race, Poverty, and Achievement (en Inglés)

Karin Chenoweth (Autor) · Harvard Education PR · Tapa Blanda

Districts That Succeed: Breaking the Correlation Between Race, Poverty, and Achievement (en Inglés) - Chenoweth, Karin

Libro Físico

$ 143.428

$ 286.855

Ahorras: $ 143.428

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 8 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Districts That Succeed: Breaking the Correlation Between Race, Poverty, and Achievement (en Inglés)"

In Districts That Succeed, long-time education writer Karin Chenoweth turns her attention from effective schools to effective districts. Leveraging new, cutting-edge national research on district performance as well as in-depth reporting, Chenoweth profiles five districts that have successfully broken the correlation between race, poverty, and achievement. Focusing on high performing or rapidly improving districts that serve children of color and children from low-income backgrounds, the book explores the common elements that have led to the districts' successes, including leadership, processes, and systems. Districts That Succeed reveals that helping more students achieve is not a matter of adopting a program or practice. Rather, it requires developing a district-wide culture where all adults feel responsible for the academic well-being of students and adopt systems and processes that support that culture. Chenoweth explores how districts, from urban Chicago, Illinois to rural Seaford, Delaware, have organized themselves to look at data to guide improvement. Her research highlights the essential role of districts in closing achievement gaps and illustrates how successful outliers can serve as resources for other districts. With important lessons for district leaders and policy makers alike, Chenoweth offers the hard-won wisdom of educators who understand the power of schools to, as one superintendent says, "change the path of poverty."

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes