CELEBREMOS EL DÍA MUNDIAL DEL LIBRO - Hasta 80% dcto  ¡VER MÁS!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Distrust and Educational Change: Overcoming Barriers to Just and Lasting Reform (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
176
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781682532973

Distrust and Educational Change: Overcoming Barriers to Just and Lasting Reform (en Inglés)

Katherine Schultz (Autor) · Harvard Educational Publishing Group · Tapa Blanda

Distrust and Educational Change: Overcoming Barriers to Just and Lasting Reform (en Inglés) - Katherine Schultz

Libro Nuevo

$ 137.428

$ 229.047

Ahorras: $ 91.619

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 09 de Mayo y el Jueves 16 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Distrust and Educational Change: Overcoming Barriers to Just and Lasting Reform (en Inglés)"

Distrust characterizes much of the current political discourse in the United States today. It shapes our feelings about teachers, schools, and policies. In Distrust and Educational Change, Katherine Schultz argues that distrust―and the failure to recognize and address it―significantly contributes to the failure of policies meant to improve educational systems. The strategies the United States has chosen to enact reform engender distrust, and in so doing, undermine the conditions that enable meaningful educational change. In situations in which distrust―rather than trust―predominates, teachers and principals are reluctant to transform their educational practice.   Through a set of illustrative stories, Schultz analyzes the role of distrust in the failure of educational change and transformation. By creating a taxonomy that includes three kinds of distrust―relational, structural, and contextual―she suggests ways to analyze, understand, and discuss the impact of distrust on schools, districts, and large-scale educational processes. She concludes by offering concrete recommendations for addressing distrust in classrooms, schools, and districts; discusses the roles played by teachers, principals, parents, and students in building trust; and points to schools and programs where distrust has been acknowledged and repaired successfully. By creating spaces that honor human dignity, Schultz argues, it is possible to replace a culture of systemic distrust built over time.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes