menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Educating Chinese-Heritage Students in the Global-Local Nexus: Identities, Challenges, and Opportunities (en Inglés)

Educating Chinese-Heritage Students in the Global-Local Nexus: Identities, Challenges, and Opportunities (en Inglés)

Li, Guofang ; Ma, Wen (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Educating Chinese-Heritage Students in the Global-Local Nexus: Identities, Challenges, and Opportunities (en Inglés) - Li, Guofang ; Ma, Wen

Libro Físico

$ 632.396

$ 972.917

Ahorras: $ 340.521

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Educating Chinese-Heritage Students in the Global-Local Nexus: Identities, Challenges, and Opportunities (en Inglés)"

Weaving together a richly diverse range of student voices, perspectives, and insights, this collection of studies from around the world offers the educational community a better understanding of K-12 and adult Chinese-heritage students' languages, cultures, identities, motivations, achievements, and challenges in various cross-cultural settings outside North America. Specifically, it addresses these overarching questions: What are Chinese-heritage students' experiences in language and education in and outside schools? How do they make sense of their multiple ethnic and sociocultural identities? What unique educational challenges and difficulties do they encounter as they acculturate, socialize, and integrate in their host country? What are their common struggles and coping strategies? What are the instructional practices that work for these learners in their specific contexts? What educational implications can be drawn to inform their teachers, fellow students, parents, and their educational communities in a global context? Individual chapters employ different theoretical frameworks and methodological instruments to wrestle with these questions and critical issues faced by Chinese-heritage learners.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes