Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Education Policy and Contemporary Theory: Implications for Research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
244
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415736558
N° edición
1

Education Policy and Contemporary Theory: Implications for Research (en Inglés)

Kalervo N. Gulson Matthew Clarke Eva Bendix Petersen (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Education Policy and Contemporary Theory: Implications for Research (en Inglés) - Kalervo N. Gulson Matthew Clarke Eva Bendix Petersen

Libro Físico

$ 650.412

$ 1.084.020

Ahorras: $ 433.608

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Education Policy and Contemporary Theory: Implications for Research (en Inglés)"

This book aims to posit theory as a central component to the study of education and education policy. Providing clear, introductory entries into contemporary critical theories and their take up in education policy studies, the book offers a generative invitation to further reading, thought and exploration. Instead of prescribing how theory should be used, the contributors elaborate on a set of possibilities for researching and critiquing education policy. Education Policy and Contemporary Theory explores examples of how theoretical approaches generate a variety of questions for policy analysis, demonstrating the importance of theory as a necessary and inevitable resource for exploring and contesting various policy realms and dominant discourses. Each chapter provides a short overview of key aspects of a particular theory or perspective, followed by suggestions of methodological implications and recommended readings to extend the outlined ideas. Organized around two parts, the first section focuses on theorists while the second section looks at specific theories and concepts, with the intention that each part makes explicit the connection between theory and methodology in relation to education policy research. Each contribution is carefully written by established and emerging scholars in the field to introduce new scholars to theoretical concepts and policy questions, and to inspire, extend or challenge established policy researchers who may be considering working in new areas.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes