¡OFERTA FLASH! 48 horas hasta 50% DCTO  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Failure to Disrupt: Why Technology Alone Can’T Transform Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
336
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.1 x 14.5 x 3.0 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN13
9780674089044

Failure to Disrupt: Why Technology Alone Can’T Transform Education (en Inglés)

Justin Reich (Autor) · Harvard University Press · Tapa Dura

Failure to Disrupt: Why Technology Alone Can’T Transform Education (en Inglés) - Reich, Justin

Libro Nuevo

$ 119.299

$ 189.364

Ahorras: $ 70.065

37% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 5 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Failure to Disrupt: Why Technology Alone Can’T Transform Education (en Inglés)"

A leader in educational technology separates truth from hype, explaining what tech can--and can't--do to transform our classrooms. Proponents of large-scale learning have boldly promised that technology can disrupt traditional approaches to schooling, radically accelerating learning and democratizing education. Much-publicized experiments, often underwritten by Silicon Valley entrepreneurs, have been launched at elite universities and in elementary schools in the poorest neighborhoods. Such was the excitement that, in 2012, the New York Times declared the "year of the MOOC." Less than a decade later, that pronouncement seems premature. In Failure to Disrupt: Why Technology Alone Can't Transform Education, Justin Reich delivers a sobering report card on the latest supposedly transformative educational technologies. Reich takes readers on a tour of MOOCs, autograders, computerized "intelligent tutors," and other educational technologies whose problems and paradoxes have bedeviled educators. Learning technologies--even those that are free to access--often provide the greatest benefit to affluent students and do little to combat growing inequality in education. And institutions and investors often favor programs that scale up quickly, but at the expense of true innovation. It turns out that technology cannot by itself disrupt education or provide shortcuts past the hard road of institutional change. Technology does have a crucial role to play in the future of education, Reich concludes. We still need new teaching tools, and classroom experimentation should be encouraged. But successful reform efforts will focus on incremental improvements, not the next killer app.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes