Semana de 45% dcto EN TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning Environments and Learning Achievement in the Russian Federation: How School Infrastructure and Climate Affect Student Success (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
46
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 0.3 cm
Peso
0.13 kg.
ISBN13
9781464814990

Learning Environments and Learning Achievement in the Russian Federation: How School Infrastructure and Climate Affect Student Success (en Inglés)

Tigran Shmis (Autor) · Maria Ustinova (Autor) · Dmitry Chugunov (Autor) · World Bank Publications · Tapa Blanda

Learning Environments and Learning Achievement in the Russian Federation: How School Infrastructure and Climate Affect Student Success (en Inglés) - Shmis, Tigran ; Ustinova, Maria ; Chugunov, Dmitry

Libro Físico

$ 176.906

$ 321.647

Ahorras: $ 144.741

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 84 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning Environments and Learning Achievement in the Russian Federation: How School Infrastructure and Climate Affect Student Success (en Inglés)"

This book presents the main findings of a study on school learning environments and student outcomes, which the World Bank conducted in 2019 in three regions of the Russian Federation. Using data collected through the OECD School User Survey and the pilot "Trends in Mathematics and Science Study" (TIMSS), the book analyzes how a school's infrastructure and learning environment may affect the progress and success of students in math and science. It also delves into teaching practices, analyzing their impact on learning and highlighting the important nexus between learning environments and teaching methods. The book concludes by recommending areas in which focused attention by educational authorities could improve educational policy and help maintain high-quality learning environments. The book will be useful for educators, school principals, architects, and policy makers who are involved in school infrastructure projects and are interested in increasing their knowledge of school design planning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes