¡APROVECHA! Tienes 15% off y envío Gratis usando el código dCTOEXTRA15  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Meaningful Assessment in Interdisciplinary Education: A Practical Handbook for University Teachers: 7 (Perspectives on Interdisciplinarity, 7) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9789463729048
N° edición
1

Meaningful Assessment in Interdisciplinary Education: A Practical Handbook for University Teachers: 7 (Perspectives on Interdisciplinarity, 7) (en Inglés)

Ilja Boor; Debby Gerritsen; Linda De Greef; Jessica Rodermans (Autor) · Amsterdam University Press · Tapa Blanda

Meaningful Assessment in Interdisciplinary Education: A Practical Handbook for University Teachers: 7 (Perspectives on Interdisciplinarity, 7) (en Inglés) - Ilja Boor; Debby Gerritsen; Linda De Greef; Jessica Rodermans

Libro Nuevo

$ 191.280

$ 294.276

Ahorras: $ 102.997

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 24 de Mayo y el Jueves 30 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Meaningful Assessment in Interdisciplinary Education: A Practical Handbook for University Teachers: 7 (Perspectives on Interdisciplinarity, 7) (en Inglés)"

Today’s university lecturers are faced with the challenge of educating students to see beyond the limits of their own discipline and to come up with innovative solutions to societal challenges. Many lecturers would like to put more emphasis on teaching students how to integrate diverse forms of knowledge, work together in teams, critically reflect and become self-regulated learners. These lecturers are breaking down the silos of scientific disciplines as well as the barriers between academia and society and responding to the changing role of universities in society. Just as teaching and learning are ready for change, so is assessment. In this book, we call for an assessment strategy with a greater emphasis on assessment for and assessment as learning, with a focus on giving powerful feedback and the use of authentic assessment tasks as well as alignment with the intended learning outcomes and your pedagogical beliefs. If you are looking for ways to assess integration, collaboration, reflection, and critical thinking rather than only assessing the acquisition of knowledge, the examples in this handbook are inspiring initiatives that can point you to new directions in assessment.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes