Este fin de semana TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS CON 50% DCTO  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Power, Equity and (Re)Design: Bridging Learning and Critical Theories in Learning Ecologies for Youth (hc) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
186
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN13
9781641131797

Power, Equity and (Re)Design: Bridging Learning and Critical Theories in Learning Ecologies for Youth (hc) (en Inglés)

Mendoza, Elizabeth ; Kirshner, Ben ; Gutiérrez, Kris D. (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Dura

Power, Equity and (Re)Design: Bridging Learning and Critical Theories in Learning Ecologies for Youth (hc) (en Inglés) - Mendoza, Elizabeth ; Kirshner, Ben ; Gutiérrez, Kris D.

Libro Nuevo

$ 439.269

$ 878.537

Ahorras: $ 439.269

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Power, Equity and (Re)Design: Bridging Learning and Critical Theories in Learning Ecologies for Youth (hc) (en Inglés)"

This volume brings together design thinking, critical social theory, and learning sciences to describe promising learning innovations that foster rights, dignity, and social justice for youth. The contributors are emerging scholars who are leading voices working at the intersections of theory and practice for educational equity.Chapters in this volume take up themes of power and equity in the design and redesign of learning opportunities for young people. The chapters show variation in the kinds of learning--from complex ecologies spanning multiple institutions and age groups to specific classroom or after-school spaces. Chapters also vary in the focal ages of participants. Although most discuss experiences of young people between the ages of 12-25, some also explore the learning of elementary age youth. All of the chapters include the authors--who were researchers, designers, teachers, and facilitators--part of the narrative and process of learning. We are especially thankful that the authors of these chapters invite the reader into their thinking process and the tensions and contradictions that emerged as they sought to catalyze transformative learning spaces.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes