Libros importados en la puerta de tu casa con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Reading Actively in Middle Grade Social Studies: Teachers and Students in Action (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.6 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9781475843989

Reading Actively in Middle Grade Social Studies: Teachers and Students in Action (en Inglés)

Don K. Philpot (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

Reading Actively in Middle Grade Social Studies: Teachers and Students in Action (en Inglés) - Philpot, Don K.

Libro Nuevo

$ 589.769

$ 982.949

Ahorras: $ 393.179

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 14 de Agosto y el Miércoles 28 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Reading Actively in Middle Grade Social Studies: Teachers and Students in Action (en Inglés)"

Middle grade students can learn a great deal about themselves and their world by reading informative texts in social studies courses. These texts will focus on important topics in history, geography, civics, government, and economics and offer students a range of perspectives on past and present social events. But reading is a complex act, and most students need specific reading-related support to understand assigned texts in middle grade social studies courses. This book focuses on the cyclical nature of reading, the actions proficient readers engage in to understand social studies textbooks and other informational texts, and the instructional support that teachers can provide to enhance middle grade students' learning of social studies content through reading. Three associated questions will be addressed in this book: -What actions do proficient readers engage in to understand assigned course texts? -What do these actions entail, and how do they relate to each other? -What teacher-mediated practices best support middle grade students' development as proficient readers and enhance their learning of course content through reading?

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes