¡No lo dejes pasar! Libros de Penguin Random House y Grupo Planeta con 30% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Reading Images for Knowledge Building: Analyzing Infographics in School Science (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367759179
N° edición
1

Reading Images for Knowledge Building: Analyzing Infographics in School Science (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés)

J.r. Martin; Len Unsworth (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Reading Images for Knowledge Building: Analyzing Infographics in School Science (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés) - J.R. Martin; Len Unsworth

Libro Nuevo

$ 583.756

$ 898.086

Ahorras: $ 314.330

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Jueves 08 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Reading Images for Knowledge Building: Analyzing Infographics in School Science (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés)"

This innovative volume provides a new analytic framework for understanding how meaning-making resources are deployed in images designed for knowledge building in school science.The framework enables analyses of science images from the perspectives of both their complexity and recognizability. Complexity deals with the technical and abstract knowledge of school science (technicality), evaluative dispositions in relation to that knowledge (iconization) and the condensation of the technical and dispositional meanings as 'synoptic eyefuls' in discipline-specific infographics (aggregation). Recognizability concerns the relationship between the appearance of phenomena in reality and the reconfiguration of this reality in images (congruence), the perceptibility or discernibility of the features and contexts of phenomena in images (explicitness), and how images engage their viewers (affiliation). The framework is illustrated by more than 100 images in colour in the e-book and black and white in the paper version and will inform research into multimodal literacy pedagogy that incorporates an understanding of the role of images in the teaching and learning of school science.This book will be of particular interest to scholars in multimodality, semiotics, literacy education and science education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes