Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Reclaiming Literacies as Meaning Making: Manifestations of Values, Identities, Relationships, and Knowledge (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
290
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367074180
N° edición
1

Reclaiming Literacies as Meaning Making: Manifestations of Values, Identities, Relationships, and Knowledge (en Inglés)

Richard Meyer (Ilustrado por) · Kathryn Whitmore (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

Reclaiming Literacies as Meaning Making: Manifestations of Values, Identities, Relationships, and Knowledge (en Inglés) - Whitmore, Kathryn ; Meyer, Richard

Libro Nuevo

$ 522.953

$ 871.588

Ahorras: $ 348.635

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 01 de Julio y el Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Reclaiming Literacies as Meaning Making: Manifestations of Values, Identities, Relationships, and Knowledge (en Inglés)"

Whitmore and Meyer bring together top literacy scholars from around the world to introduce the concept of manifestations: evidence of meaning making in literacy events, practices, processes, products, and thinking. Manifestation are windows into literacy identities, and serve as affective and sociocultural signifiers of learners' understanding at a point in time and in a specific context. The volume reclaims progressive spaces for understanding reading, writing, drawing, speaking, playing, and other literacies. It grounds manifestations of literacies in the discourse of meaning making and demonstrates how literacy learners and educators are active agents in this complex, social, political, emotional, and multimodal process.Ideal for preservice teachers, graduate students, and researchers in literacy education, this book shifts the conversation away from treating literacies as acquired commodities and illustrates how educators engage with learners to deepen understanding of literacy learners' experiences. Organized by five pillars of literacy--teaching, learning, language, curriculum, and sociocultural contexts--each section covers critical and cutting-edge topics and offers examples, tools, and strategies for research and practical applications in diverse classroom settings. Each chapter includes a range of examples and is followed by a short, complementary reading extension to engage the reader.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes