Libros importados en la puerta de tu casa con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Resilient Pedagogy: Practical Teaching Strategies to Overcome Distance, Disruption, and Distraction (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
314
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.7 cm
Peso
0.73 kg.
ISBN13
9781105267314

Resilient Pedagogy: Practical Teaching Strategies to Overcome Distance, Disruption, and Distraction (en Inglés)

Thurston, Travis N. ; Lundstrom, Kacy ; González, Christopher (Autor) · Lulu.com · Tapa Blanda

Resilient Pedagogy: Practical Teaching Strategies to Overcome Distance, Disruption, and Distraction (en Inglés) - Thurston, Travis N. ; Lundstrom, Kacy ; González, Christopher

Libro Nuevo

$ 186.346

$ 310.577

Ahorras: $ 124.231

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 14 de Agosto y el Miércoles 28 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Resilient Pedagogy: Practical Teaching Strategies to Overcome Distance, Disruption, and Distraction (en Inglés)"

Faculty and staff in higher education have seen first-hand how distance, disruption, and distraction can challenge our perceptions of teaching and learning while highlighting inequities across our colleges and universities. As the first book in the Empower Teaching Open Access Book Series, the editors of Resilient Pedagogy asked authors to explore the concepts surrounding resilient pedagogy in the context of the COVID-19 pandemic and the social justice movements that impacted higher education in myriad ways, and provide practical strategies to better support students across contexts. The purpose of this collection was not for authors to create a new definition for the term resilient pedagogy, nor to be provide a singular perspective. Instead, authors in each of the 15 chapters were asked to reflect on the emerging implications of year spent in turmoil and to connect their experiences to the literature and scholarship of teaching and learning. Many of the negative aspects surrounding distance, disruption, and distraction weren't caused by the pandemic, but our collective experience made us keenly aware of the inequities and throughout this volume the authors call readers to action to address these inequities head on.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes