Libros con envío en 1 día a TODO Medellín  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Schooling Across the Globe: What we Have Learned From 60 Years of Mathematics and Science International Assessments (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
336
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781107170902

Schooling Across the Globe: What we Have Learned From 60 Years of Mathematics and Science International Assessments (en Inglés)

William H. Schmidt; Richard T. Houang; Leland S. Cogan; Michelle L. Solorio (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Schooling Across the Globe: What we Have Learned From 60 Years of Mathematics and Science International Assessments (en Inglés) - William H. Schmidt; Richard T. Houang; Leland S. Cogan; Michelle L. Solorio

Libro Nuevo

$ 531.826

$ 805.797

Ahorras: $ 273.971

34% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 21 de Mayo y el Martes 04 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Schooling Across the Globe: What we Have Learned From 60 Years of Mathematics and Science International Assessments (en Inglés)"

Schooling matters. The authors' professional pursuits for over twenty-five years have been focused on measuring one key aspect of schooling: the curriculum - what students are expected to study and what they spend their time studying. This documents their conviction that schools and schooling play a vital and defining role in what students know and are able to do with respect to mathematics and science. This research examines seventeen international studies of mathematics and science to provide a nuanced comparative education study. Whilst including multiple measures of students' family and home backgrounds, these studies measure the substance of the curriculum students study which has been shown to have a strong relationship with student performance. Such studies have demonstrated the interrelatedness of student background and curriculum. Student background influences their opportunities to learn and their achievements, yet their schooling can have even greater significance.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes