CELEBREMOS EL DÍA MUNDIAL DEL LIBRO - Hasta 80% dcto  ¡VER MÁS!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Study Guide to to Kill a Mockingbird by Harper lee (Bright Notes) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Contribuciones de
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
82
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.4 cm
Peso
0.10 kg.
ISBN13
9781645421825

Study Guide to to Kill a Mockingbird by Harper lee (Bright Notes) (en Inglés)

Intelligent Education (Contribuciones de) · Dexterity · Tapa Blanda

Study Guide to to Kill a Mockingbird by Harper lee (Bright Notes) (en Inglés) - Intelligent Education

Libro Nuevo

$ 52.648

$ 105.296

Ahorras: $ 52.648

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 15 de Mayo y el Miércoles 29 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Study Guide to to Kill a Mockingbird by Harper lee (Bright Notes) (en Inglés)"

A comprehensive study guide offering in-depth explanation, essay, and test prep for Harper Lee's To Kill a Mockingbird, winner of the Pulitzer Prize in 1961. As a novel of the Civil Rights era, To Kill a Mockingbird tells the story of a lawyer who represented an African American accused of rape. Moreover, Lee weaves the theme of honor throughout the book and explores human dignity through her debut novel. This Bright Notes Study Guide explores the context and history of Lee's classic work, helping students to thoroughly explore the reasons it has stood the literary test of time. Each Bright Notes Study Guide contains: - Introductions to the Author and the Work - Character Summaries - Plot Guides - Section and Chapter Overviews - Test Essay and Study Q&As The Bright Notes Study Guide series offers an in-depth tour of more than 275 classic works of literature, exploring characters, critical commentary, historical background, plots, and themes. This set of study guides encourages readers to dig deeper in their understanding by including essay questions and answers as well as topics for further research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes