HotDays, compra tus libros con 80% dcto y envío express  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Supporting Students with Dyslexia in Secondary Schools: Every Class Teacher's Guide to Removing Barriers and Raising Attainment (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138139282

Supporting Students with Dyslexia in Secondary Schools: Every Class Teacher's Guide to Removing Barriers and Raising Attainment (en Inglés)

Moira Thomson (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Supporting Students with Dyslexia in Secondary Schools: Every Class Teacher's Guide to Removing Barriers and Raising Attainment (en Inglés) - Thomson, Moira

Libro Físico

$ 634.544

$ 1.057.573

Ahorras: $ 423.029

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 05 de Julio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Supporting Students with Dyslexia in Secondary Schools: Every Class Teacher's Guide to Removing Barriers and Raising Attainment (en Inglés)"

This highly practical book focuses on the teaching and learning of students with dyslexia in the context of the mainstream secondary curriculum, and provides practical guidance for school managers and subject teachers by highlighting the barriers to learning experienced by dyslexic learners in today's curriculum. Full of advice for removing - or minimising - these barriers, this book is packed full of strategies for supporting learning and raising the attainment of students with dyslexia. Teachers of students aged 11 - 19 will find valuable information on: - how dyslexia affects dyslexic learners' access to and progress in the subject curriculum- how secondary teachers can identify possible barriers to learning in their subject delivery- the development and provision of appropriate support strategies for meeting the needs of dyslexic students- good practice in the identification and assessment of dyslexia that may be masked by high ability or divergent behaviour.The use of case studies helpfully highlights the impact of dyslexia on students as they transfer to secondary school. They illustrate how and why this condition may be mistaken for behavioural - or other - difficulties, consider whole-school issues and relate throughout the book to a practical framework of proven support strategies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes