Semana de 45% dcto EN TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching with Literacy Programs: Equitable Instruction for All (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 16.0 x 1.5 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781682538258

Teaching with Literacy Programs: Equitable Instruction for All (en Inglés)

Patricia a. Edwards (Autor) · Kristen L. White (Autor) · Laura J. Hopkins (Autor) · Harvard Education PR · Tapa Blanda

Teaching with Literacy Programs: Equitable Instruction for All (en Inglés) - Edwards, Patricia a. ; White, Kristen L. ; Hopkins, Laura J.

Libro Físico

$ 179.190

$ 325.799

Ahorras: $ 146.610

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 9 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 29 de Mayo y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching with Literacy Programs: Equitable Instruction for All (en Inglés)"

A step-by-step guide to developing equitable literacy instruction by adapting curriculum to support diverse learners. In Teaching with Literacy Programs, Patricia A. Edwards, Kristen L. White, Laura J. Hopkins, and Ann M. Castle present a model that allows educators to address educational inequity through the critical and adaptive use of existing literacy curriculum materials. In this accessible work, they advise educators on ways to combine common classroom materials, such as basal readers and core reading programs, with instructional practices that provide high-quality, responsive instruction to all students. Edwards, White, Hopkins, and Castle credit literacy instruction as a core part of overall educational equity, and they recognize the crucial role that educators play in translating materials into instruction that benefits all learners. Here they offer teacher education in support of this essential role, deftly guiding educators through a four-part development process, CARE, an acronym for cultivating critical consciousness, analyzing materials, reconstructing curricula, and evaluating instruction reflectively to advance equity. Built upon culturally relevant, sustaining, and antiracist pedagogy, CARE enables teachers to provide literacy instruction that meets the range of needs and performance levels in classrooms, supporting students in attaining academic achievement, cultural competence, and critical consciousness. The approach outlined in this work, which can be put into immediate practice, helps educators to provide literacy instruction that builds on students' multiple literacies and reduces educational inequity.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes