Este fin de semana TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS CON 50% DCTO  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching Without Testing: Assessing the Complexity of Children's Literacy Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9781942146568

Teaching Without Testing: Assessing the Complexity of Children's Literacy Learning (en Inglés)

Denny Taylor (Autor) · Bobbie Kabuto (Ilustrado por) · Garn Press · Tapa Blanda

Teaching Without Testing: Assessing the Complexity of Children's Literacy Learning (en Inglés) - Taylor, Denny ; Kabuto, Bobbie

Libro Nuevo

$ 76.016

$ 152.032

Ahorras: $ 76.016

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 71 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching Without Testing: Assessing the Complexity of Children's Literacy Learning (en Inglés)"

Teaching without Testing: Assessing the Complexity of Children's Literacy Learning by Denny Taylor is the second book in Garn Press Women Scholars Series. This book revisits Taylor's seminal and influential work based on her Biographic Literacy Profiles Project. Teaching without Testing: Assessing the Complexity of Children's Literacy Learning is a timely book that challenges the scientific assumptions of standardized testing in developing effective instruction to meet the literate lives of all students. Through detailed observations of student learning, Taylor encourages readers to consider alternative ways of assessing children's reading and writing based on observable literacy behaviors. Supporting a humanistic perspective to the education of children, Taylor argues that standardized and diagnostic methods of assessment and teaching, based on test-driven, cooperate-led accountability practices, have detrimental effects on children and result in the de-professionalization of teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes