Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Technology, Science Teaching, and Literacy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Autor
Año
2001
Idioma
Inglés
N° páginas
207
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0306465507
ISBN13
9780306465505
N° edición
2001

Technology, Science Teaching, and Literacy (en Inglés)

King (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Technology, Science Teaching, and Literacy (en Inglés) - King

Libro Nuevo

$ 273.593

$ 455.988

Ahorras: $ 182.395

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Technology, Science Teaching, and Literacy (en Inglés)"

This book deals with the use of technology in science teaching. The author is not, nor has ever had an intention of being a “techie. ” Rather, I spent the first decade of my professional life as a high school physics teacher, making occasional uses of technology to further student understanding and to automate my own teaching practices. During my graduate work, my interest in the use of technology continued. Catalyzed, to some extent by the increasing availability of graphical interfaces for computers, the realization struck that the computer was more and more becoming a tool that all teachers could use to support their teaching practice―not simply those with a passion for the technology itself. The rapid changes in the hardware and software available, however, frequently caused me to reflect on the usefulness of technology―if it were to change at such a rapid pace, would anyone, save for those who diligently focused on the development of these tools, be able to effectively use technology in science teaching? Was change to rapid to yield a useful tool for teachers? To address this interest, I examined the nature of science teaching during this century―using the equally fluid notion of “scientific literacy”―which formed the organizing principle for this study. The result is a examination of how technology was used to accomplishing this goal of producing scientifically literate citizens. What was observed is that technology, indeed, consistently came to the service of teachers as they attempted to achieve this goal.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes