HotDays, compra tus libros con 80% dcto y envío express  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Completion Agenda in Community Colleges: What It Is, Why It Matters, and Where It's Going (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
174
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781475820683

The Completion Agenda in Community Colleges: What It Is, Why It Matters, and Where It's Going (en Inglés)

Chris Baldwin (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

The Completion Agenda in Community Colleges: What It Is, Why It Matters, and Where It's Going (en Inglés) - Baldwin, Chris

Libro Nuevo

$ 165.594

$ 331.187

Ahorras: $ 165.594

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 69 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Completion Agenda in Community Colleges: What It Is, Why It Matters, and Where It's Going (en Inglés)"

This book is intended to improve understanding about the complex issues surrounding the national college completion agenda. By highlighting the origins of this agenda and the dilemmas and opportunities it creates for community colleges, The Completion Agenda in Community Colleges: What It Is, Why It Matters, And Where It's Going describes the many innovations underway nationally. The book is an effort to bridge gaps between practice, policy, and research to provide the reader with a holistic view of community college response to the completion agenda. While this agenda is a positive development it also raises some critical questions. What is the appropriate balance between open access and ensuring more students earn a credential? What can policymakers do to incent innovation among institutions without jeopardizing the strengths of community colleges? In an era of constrained resources, how can colleges improve outcomes when so many students enroll academically unprepared? And perhaps most importantly, how can we collectively increase these outcomes while also ensuring that the credentials attained are high quality and with labor market value?

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes