Fin de semana de 50% dcto en TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Principal and School Improvement: Theorising Discourse, Policy, and Practice (Educational Leadership Theory) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
179
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789811314940
N° edición
1

The Principal and School Improvement: Theorising Discourse, Policy, and Practice (Educational Leadership Theory) (en Inglés)

Amanda Heffernan (Autor) · Springer · Tapa Dura

The Principal and School Improvement: Theorising Discourse, Policy, and Practice (Educational Leadership Theory) (en Inglés) - Amanda Heffernan

Libro Nuevo

$ 422.682

$ 845.364

Ahorras: $ 422.682

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 21 de Mayo y el Martes 04 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Principal and School Improvement: Theorising Discourse, Policy, and Practice (Educational Leadership Theory) (en Inglés)"

This book investigates the localised effects of reform by exploring the impact of a school improvement policy agenda on the work of three experienced principals. It presents three longitudinal case studies within a shared specific leadership context in Queensland, Australia. The case studies enable an exploration of the way the principalship in this context has evolved over time, providing deep insights into the practices and beliefs of three experienced school leaders working in a period of rapid and urgent systemic reform. The nature of global reform policy borrowing means that the research and the findings within this monograph are relevant for international audiences. The book describes a new way to understand and theorise the effects of reform policies and associated pressures on school leaders. Using post-structural theory, it provides a better understanding of the specific effects of reform policy ensembles, particularly when combined with an analysis of the ways policy and discourse work together at a wider level to create an environment that disciplines the principalship. Further, it sheds lights on the means of complying with or contesting policy influences and how the work of leaders has changed over time.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes