Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada the quality school teacher,specific suggestions for teachers who are trying to implement the lead-management ideas of the quali (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
122
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.5 x 13.4 x 0.9 cm
Peso
0.13 kg.
ISBN
0060952857
ISBN13
9780060952853

the quality school teacher,specific suggestions for teachers who are trying to implement the lead-management ideas of the quali (en Inglés)

William Glasser (Autor) · Harper Perennial · Tapa Blanda

the quality school teacher,specific suggestions for teachers who are trying to implement the lead-management ideas of the quali (en Inglés) - Glasser, William

Libro Nuevo

$ 80.796

$ 134.660

Ahorras: $ 53.864

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "the quality school teacher,specific suggestions for teachers who are trying to implement the lead-management ideas of the quali (en Inglés)"

This book is the follow-up to its immediate predecessor, The Quality School. Based on the work of W. Edwards Deming and on Dr. Glasser's own choice theory, it is written for teachers who are trying to abandon the old system of boss-managing, which is effective for less than half of all students. William Glasser, M.D., explains that only through lead-management can teachers create classrooms in which all students not only do competent work but begin to do quality work. These classrooms are the core of a quality school. The book begins by explaining that to persuade students to do quality schoolwork, teachers must first establish warm, totally noncoercive relationships with their students; teach only useful material, which means stressing skills rather than asking students to memorize information; and move from teacher evaluation to student self-evaluation. There are no generalities in this book: It provides the specifics that classroom teachers seek as they begin the move to quality schools.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes