30% dcto en LIBROS DE GRUPO PLANETA  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Towards a maximalist framework for defining language proficiency (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
68
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.4 cm
Peso
0.11 kg.
ISBN13
9783659630811

Towards a maximalist framework for defining language proficiency (en Inglés)

Richard Awoshiri Kamai (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Towards a maximalist framework for defining language proficiency (en Inglés) - Kamai, Richard Awoshiri

Libro Nuevo

$ 186.370

$ 310.616

Ahorras: $ 124.247

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Towards a maximalist framework for defining language proficiency (en Inglés)"

This monograph examined the relationship between language proficiency (LP) and language and text analytical skills (LTAS) as frameworks for addressing comprehension difficulties resulting from terminology variation in life sciences textbooks. Fifteen (15) senior secondary science students, with varying degrees of language competences, were assigned to five (5) groups. A language proficiency test and a test that requires students to process variant life sciences terminology were administered to the two categories of students. A Chi-square test was used to determine whether there will be a significant difference in the performance of students on both tests. The result revealed a computed value of (X2 =18>3.84146) indicating a significant difference in the performance of the students on the language proficiency test and the language and text analytical skills test. Based on this finding, the study concluded that language proficiency-as narrowly defined by language educationists-is not always a factor of achievement in science. The study recommended that some linguistic explanations other than language proficiency are required in language-oriented discussions on achievement in science.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes