Libros con envío en 1 día en TODO Medellín  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transforming Literacy Education for Long-Term English Learners: Recognizing Brilliance in the Undervalued (Ncte-Routledge Research Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
126
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138558113
N° edición
1

Transforming Literacy Education for Long-Term English Learners: Recognizing Brilliance in the Undervalued (Ncte-Routledge Research Series) (en Inglés)

Maneka Deanna Brooks (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Transforming Literacy Education for Long-Term English Learners: Recognizing Brilliance in the Undervalued (Ncte-Routledge Research Series) (en Inglés) - Maneka Deanna Brooks

Libro Nuevo

$ 164.170

$ 252.570

Ahorras: $ 88.399

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transforming Literacy Education for Long-Term English Learners: Recognizing Brilliance in the Undervalued (Ncte-Routledge Research Series) (en Inglés)"

Grounded in research on bilingualism and adolescent literacy, this volume provides a much-needed insight into the day-to-day needs of students who are identified as long-term English language learners (LTELs). LTELs are adolescents who are primarily or solely educated in the U.S. and yet remain identified as "learning English" in secondary school. Challenging the deficit perspective that is often applied to their experiences of language learning, Brooks counters incorrect characterizations of LTELs and sheds light on students' strengths to argue that effective literacy education requires looking beyond policy classifications that are often used to guide educational decisions for this population. By combining research, theory, and practice, this book offers a comprehensive analysis of literacy pedagogy to facilitate teacher learning and includes practical takeaways and implications for classroom practice and professional development. Offering a pathway for transforming literacy education for students identified as LTELs, chapters discuss reframing the education of LTELs, academic reading in the classroom, and the bilingualism of students who are labeled LTELs. Transforming Literacy Education for Long-Term English Learners is a much-needed resource for scholars, professors, researchers, and graduate students in language and literacy education, English education, and teacher education, and for those who are looking to create an inclusive and successful classroom environment for LTELs.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes