Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transportation Systems Reliability and Safety (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
236
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.6 x 15.7 x 1.8 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9781439846407

Transportation Systems Reliability and Safety (en Inglés)

B. S. Dhillon (Autor) · CRC Press · Tapa Dura

Transportation Systems Reliability and Safety (en Inglés) - Dhillon, B. S.

Libro Físico

$ 480.363

$ 800.605

Ahorras: $ 320.242

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transportation Systems Reliability and Safety (en Inglés)"

During day-to-day use, thousands of lives are lost each year due to accidents, directly or indirectly, resulting from poor transportation system reliability and safety. In the United States, automobile accidents alone result in around 42,000 deaths per year, costing billions of dollars to the economy each year. A common subject in journal articles and conference proceedings, most of the recent research on transportation systems reliability and safety is scattered in different resources. Until now.Drawing together the latest research spread throughout the literature, Transportation Systems Reliability and Safety eliminates the need to consult many different and diverse sources to obtain up-to-date information and research. It contains a chapter on mathematical concepts and another chapter on reliability and safety basics that form a foundation for understanding the contents of subsequent chapters. The book also presents a chapter devoted to methods for performing transportation system reliability and safety analysis. It includes a reference section at the end of each chapter for readers who wish to delve deeper into a specific area. The author clearly and concisely covers topics in such a manner that readers require no previous knowledge to understand the concepts. He provides examples and their solutions as well as numerous problems at the end of each chapter to test reader comprehension. The presentation of historical information paired with recent research give readers a foundation for understanding where the field is now and snapshot of where it may be going.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes