30% dcto en LIBROS DE GRUPO PLANETA  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Wellbeing in Higher Education (Routledge Research in Educational Psychology) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
198
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367609597
N° edición
1

Wellbeing in Higher Education (Routledge Research in Educational Psychology) (en Inglés)

Marcus A. Henning; Christian U. Krägeloh; Fiona Moir; Yan Chen (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Wellbeing in Higher Education (Routledge Research in Educational Psychology) (en Inglés) - Marcus A. Henning; Christian U. Krägeloh; Fiona Moir; Yan Chen

Libro Nuevo

$ 486.929

$ 749.121

Ahorras: $ 262.192

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Wellbeing in Higher Education (Routledge Research in Educational Psychology) (en Inglés)"

Drawing on holistic research and professional practice, this book provides rich empirical, scientific, and clinical lenses to the discourse on wellbeing in higher education.The authors have appraised the underlying, conceptual, empirical, and applied nature of existing mind-body programmes often utilized to cultivate wellbeing (e.g., seated meditation, yoga, Taijiquan, Pilates, Feldenkrais, biofeedback, and the Alexander technique). Higher education is touted as a sector that develops new ideas for the wider community as well as ensuring students are provided with the skills, knowledge, and attitudes to positively contribute to the wider community. Within this setting, there are numerous benefits (e.g., attaining a reputable qualification), but there are also risks (e.g., stressors associated with expectations). To ensure the higher education setting is a place of wellbeing in addition to achievement, several strategies are promoted to assist staff and students whilst working and studying. Chapters offer clear implications for research and practice, and explore effective strategies for enhancing wellbeing for students and staff.The integrative mind-body programmes have considerable potential for developing wellbeing in the higher education settings. As such, this book will appeal to academics and researchers in the higher education sector, including scholar-practitioners, and teacher educators.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes