Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Workshop Processes, Practices and Materials (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
328
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
0.64 kg.
ISBN13
9781138168268
N° edición
0005

Workshop Processes, Practices and Materials (en Inglés)

Bruce Black (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Workshop Processes, Practices and Materials (en Inglés) - Black, Bruce

Libro Físico

$ 607.900

$ 1.013.166

Ahorras: $ 405.266

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Workshop Processes, Practices and Materials (en Inglés)"

Workshop Processes, Practices and Materials is an ideal introduction for entry level engineers and workshop technicians, as well as engineering university students with little or no practical experience. With detailed illustrations throughout and simple, clear language, this is a practical introduction to what can be a very complex subject. It has been significantly updated and revised to include new material on current Health and Safety legislation, gauging and digital measuring instruments, as well as modern measuring techniques such as laser scan micrometer, co-ordinate and visual measuring systems. A new chapter on an introduction to CNC milling and turning has been added. This book covers all standard workshop topics, including safe practices, measuring equipment, hand and machine tools, metal and plastics materials, joining methods including welding, presswork, primary forming, casting and moving loads, making it an indispensable handbook for use both in class and the workshop. Its broad coverage makes it a useful reference book for many different courses worldwide. Health and Safety chapter covers current best practice and has been checked by a certified health and safety examiner. Addition of modern measuring techniques using laser scan micrometer, co-ordinate and visual measuring systems. Addition of an introduction to CNC milling and turning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes