Compartir
High-Functioning Autism/Asperger Syndrome in Schools: Assessment and Intervention (en Inglés)
Frank J. Sansosti
(Autor)
·
Kelly A. Powell-Smith
(Autor)
·
Richard J. Cowan
(Autor)
·
Guilford Publications
· Tapa Blanda
High-Functioning Autism/Asperger Syndrome in Schools: Assessment and Intervention (en Inglés) - Sansosti, Frank J. ; Powell-Smith, Kelly A. ; Cowan, Richard J.
Libro Nuevo Origen: UK
*
Envío: 12 a 19 días háb.
$ 483.717$ 241.859
* (Costos de importación incluídos en el precio)
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 04 de Abril y el
Martes 15 de Abril.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "High-Functioning Autism/Asperger Syndrome in Schools: Assessment and Intervention (en Inglés)"
Meeting a growing need for school-based practitioners, this book provides vital tools for improving the academic, behavioral, and social outcomes of students with high-functioning autism or Asperger syndrome (HFA/AS). Research-based best practices are presented for conducting meaningful assessments; collaborating with teachers, students, and parents to prevent school difficulties and problem solve when they occur; and developing effective individualized education programs (IEPs). In a large-size format to facilitate photocopying, the book features a wealth of practical prevention and intervention strategies, illustrated with concrete examples. Over a dozen reproducibles include interview forms and observation sheets. This book is in The Guilford Practical Intervention in the Schools Series, edited by Sandra M. Chafouleas.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.