Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Planning to Learn: Creating and Using a Personal Planner with Young People on the Autism Spectrum (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
144
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.6 x 21.6 x 0.9 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN
1843105616
ISBN13
9781843105619

Planning to Learn: Creating and Using a Personal Planner with Young People on the Autism Spectrum (en Inglés)

Keely Harper-Hill (Autor) · Stephanie Lord (Autor) · Jessica Kingsley Publishers · Tapa Blanda

Planning to Learn: Creating and Using a Personal Planner with Young People on the Autism Spectrum (en Inglés) - Harper-Hill, Keely ; Lord, Stephanie

Libro Físico

$ 168.481

$ 280.801

Ahorras: $ 112.320

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Planning to Learn: Creating and Using a Personal Planner with Young People on the Autism Spectrum (en Inglés)"

Late intervention often means that young people on the autism spectrum appear to act on impulse, seem disorganized, or fail to learn from past experiences. In this practical, effective resource, the authors share tried and tested techniques for creating and using a personal planner to help individuals on the autism spectrum to develop independence. Planning to Learn is split into three parts. The first part guides adults in helping young people to make sense of the world and to develop and practise coping strategies for any given situation. The authors also explain how simple visual and verbal cues can help people to cope successfully in stressful situations. The second part provides worksheets for the young person to complete to learn how to use plans in different situations, for example staying calm when waiting for a doctor, or coping with a change in the school timetable. Each individual makes a unique planner with procedures to refer to, such as responding to pressure, calming down, being organised, and being around people. The third part includes useful cards, schedules and plans for photocopying and including in the planner. This illustrated photocopiable workbook is packed with guidance, support and helpful notes for those new to, or experienced in, working with children and young people with ASD. It can be used within educational and community settings or at home.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes